GES – Angående ditt mejl till oss!

Information gällande hanteringen av dina GES biljetter

Om du inte mottagit något mejl från oss så kan det bero på:
– Mejlet har hamnat i din skräppost eller i ditt spamfilter
– E-postadressen är fel
– Du har valt att avregistrera dig från våra nyhetsbrev

För att inte missa viktig information i framtiden kan du registrera dig till vårt nyhetsbrev här >>

Du kan läsa nyhetsbrevet i sin helhet nedan.


Hej,

Du som får detta mail inväntar svar/återkoppling från oss gällande dina biljetter till GES föreställning ”Stanna världen en stund”.

Vi vill börja med att tacka för den förståelse många av er visat i dessa märkliga tider, det är en svår tid för alla och vi hoppas att ni alla mår bra och tar hand om er därute.

Vi jobbar dagligen med hanteringen kring flytten av våra shower, samarbetspartner och, som ni förstår i dessa permitteringstider, sjuktider och försiktighetstider tar det mycket resurser. Det är många parter, juridiska aspekter och en komplex hantering som gör att vi fortfarande vrider och vänder på hur allt detta skall landa och ske smidigast för våra gäster.
Vi vet att ni har varit i kontakt med oss och att vi lovat er ett svar/återkoppling inom 2-3 veckor men tyvärr kan vi inte i nuläget svara er individuellt med en lösning som alla parter skulle godta.

Vi får ödmjukt be er om mer tålamod, både när det gäller svar, hantering och återkoppling.
Känner ni att ni inte kan nöja er med detta får vi tyvärr hänvisa till någon annan instans i nuläget. Vi kan inte lova ett svar inom varken en vecka eller månad utan situationen vi befinner oss i är unik i hela världen, ni är dock på intet sätt bortglömda, tvärtom!

Med önskan om en solig påsk,
Krall Entertainment